Tuesday, February 10, 2009

Ya ALLAH..selamatkan mak cik nad..

aku dpt msg dr kakak pg td yg mak cik akan di operate pg ni..aku di sini pon terasa berdebar2 nak tau apa yg akan terjadi pada mak cik..semalam aku dpt bercakap ngan mak cik nak bg ceria..time aku tepon tu mak cik relax ja..cool abih mcm biasa..siap dok gosip2 lg..kalo tepon ja ayat yg akan kuar dr mulut mak cik msti tanya pasal jodoh..aduh..pening pala..mana nak ada calon..dok suh cr lak..p2 dok kenen2 aku ngan dr kat wad tu..sapa ntah anak kwn pak cik..emm..kalo ada jodoh,ada la..hihihi..aku harap operation mak cik berjalan lancar..kami semua mendoakan mak cik akan kembali sihat seperti biasa..ikutkan hati nak ja blk tiap2 mggu..dengan keadaan wan n mak tok di kedah..abumi yg dok ulang alik p sana sini..lang paham apa yg berlaku..tak terasa diabaikan..kalo lang berada di tempat abumu msti rasa keadaan yg sama..nnt perkara ni akan berlaku jugak pada lang..so,dah dpt bersedia dgn keadaan mcm ni..suma dugaan dr ALLAH nak tgk kesbaran hambaNYA..
aku kat sini tggu msg dr kakak j yg dekat skali ngan mak cik..YA ALLAH..selamatkan mak cik nad..bila aku blk nnt dpt la kami berkongsi makan sepinggan bersama2..hihi..itulah mak cik nad..

No comments:

Post a Comment