Wednesday, December 9, 2009

ku gembira kerna ada kamu..

video

jiwangkan tajuk entry kali ni??hihi...ni bukan entry nak cita pasal kekasih hati ka apa..pasal zaffran si budak comel..saja nak upload video zaffran..khas utk tatapan ammar di korea..tak lupa juga cik ann di ireland..juga cik nabby di india serta semua saudara yg jauh di mata,dekat di hati..

video ni aku amik semasa ondaway balik dr penang ke kelantan..rasa mcm setiap kelaku zaffran nak di'video'kan..geram tgk telatah zaffran yg semakin hari semakin bijak..ada j aksi lucu yg dipamerkan..afifah yg sememangnya rapat dgn zaffran nak turut serta balik ke kelantan..melepas geram nak bermain dgn zaffran..mana taknya,masa raya korban tu,zaffran kurang sehat..asyik nak naik dokong ibunya ja..suma org dia tak mau..padahal punya la ramai inang pengasuh..sian teh..dpt main dgn zaffran tak lama..zaffran tak mau kat org..huhu..

tontonlah video ni jika rindu pada zaffran..ni kira latest nya perangai dia..gelak tawa dia buat kita lupa masalah yang dihadapi..2 minggu di kelantan buat rasa terhibur dgn kelaku si anak kecil ini..gerammm..zaffran dah pandai ajuk ckp org..kalo kita batuk ttp mulut,dia pun akak buat perkara sama..buat olok-olok batuk jugak..aduh..bila tanya,mana lembu?dia akan buat suara lembu mengeruh dgn gaya muka yg cute..comell...